26 Haziran 2010 Cumartesi

Nice Güzel Yıllara!

Mutlu yıllar sevgili Özhan. Çok kıymetlisin benim için. Salata'da anlattıklarım üzerine, hafifçe oynanmış bir Nazım şiiriyle kutluyorum yeni yaşını yeniden. Sağlık ve huzur diliyorum sana. Muazzam bir adamsın.

Ben haber etmeden haberimi alırsın,
Yedi yıllık yoldan kuş kanadıyla gelirsin.

Gözümün dilinden anlar,
Elimin sırrını bilirsin.

Namuslu bir kitap gibi güler,
Alnımın terini silersin.

O gider, bu gider, şu gider,
Dost, sen yanı başımda kalırsın...

1 yorum:

Unknown dedi ki...

Şöyle baktım da ogün aranızdaki ilişkiye. Harbi dost olmuşsunuz siz. Özhan ı kimsenin yanında bu kadar rahat ve mutlu görmüyorum zaten.Doğrusu kıskandırıyorsunuz etrafınızdakileri. Ben de zaman zaman düşünmedim değil neden benim böyle dostluklarım ya da dostluğum yok diye...Ahhh biz kadınlar ve de ahhh ben...