29 Haziran 2011 Çarşamba

İyi ki Doğdun Sevgilim!

Mutluluğun tasviri, huzurun anlamı, yaşama sebebi... Benim için sensin bunlar. El ele tutuştuğumuz ilk günden beri hep daha iyiye, daha güzele doğru gitti hayatım. Yaşadığımı, hayatın anlamlı olduğunu seninle anladım. Öylesine doldurdu ki içimi seninle gelen bu coşku kendi kendime sığamadım. Sana kavuşmak için üçer beşer saydım günleri, haftalar dakika, aylar saat olsun istedim. Sonunda 3 gün kalmışken ebedi saadetin başlamasına, bugün senin varoluşunun anlatılmaz hazzını yaşıyorum. 28 sene önce bugün, çoktan kurulmuş bir senaryonun baş aktristi olarak gelmişsin dünyaya. Ben de o senaryoda hep seni bekliyormuşum meğer...

Seni çok seviyorum güzel kız, iyi ki doğdun ve iyi ki girdin hayatıma...

Sonsuza kadar benimsin...

Not: Bu resme bayılıyorum, bana hep seni hatırlatıyor :)

Hiç yorum yok: