2 Temmuz 2012 Pazartesi

Rüzgar gibi Geçti Bir Sene...

Bugün itibariyle evleneli tam 1 sene olmuş, inanlır gibi değil. Sanki daha dün gibi beyazlar içindeki meleğimle ilk dansı yapışımız, pastamızı kesmemiz, hiç yorulmadan oynayışımız...

Bunca yıllık hayatımda çok hata yaptım, çok yanlış kararlar verdim ama her geçen gün daha da bir emin oldum bu son kararımdan. Hayatımı cennete çeviren, her an gülen o şirin yüzüne baktığımda beni benden alan, tenine dokunduğumda beni bütün negatif elektriğimden kurtaran, şu hayatta kendisinden başka hiç kimseye zararı olmayan ve herkesin iyiliğini bu kadar safça, temizce, karşılıksızca düşünebilen bu kadın benim için bir mucize sanki. Ona yazdığım bir şiirde "Hayatıma yıldırım gibi düşen kadın" demiştim kendisine ve bugün, 1 yılın nasıl geçtiğini anlamadığım bugün, hala beni çarpmaya devam ediyorsun sevgilim diye haykırıyorum...

İki cihan gürlüğü versin Allah derler ya, gürlük maddiyatta değil yürekte, o yürek Allah'ın izniyle her iki cihanda da artık bende!

Seni seviyorum!!!

2 yorum:

baubaum dedi ki...

İnsan mutluyken zaman su gibi akıp geçiyor;
bir yıl bir gün gibi geldi bana.
"Evlilik nasıl, tavsiye eder misin?" diye soranlara cevabım
"evlendiğiniz kişiye bağlı" oluyor ve ben bu konuda
çok şanslıyım; mükemmel bir adamla evliyim :)
Hayat seninle çok keyifli bitanem,
Seni çoook seviyorum!!!

Cenky dedi ki...

"Evlilik nasıl, tavsiye eder misin?" diye soranlara cevabım
"evlendiğiniz kişiye bağlı" oluyor ve ben bu konuda
çok şanslıyım; mükemmel bir kadınla evliyim :)
Hayat seninle çok keyifli bitanem,
Seni çoook seviyorum!!!

Bu keyif ve mutluluk daha güzel anlatılamazdı, o yüzden senin sözlerini çaldım biraz. Rüyalarımda bile bir tek sen varsın, uyurken bile gülümsetiyorsun beni. Çok farklı, muhteşem seninle yaşamak...