9 Mayıs 2010 Pazar

Bugün...

Bugün çok güzel bir gün oldu benim için. Bir kez daha şükretmemi sağlayan bir gün. Bir kez daha doğru kararı verdiğimi hissetiren bir gün. Karşında seni bu kadar seven, sana bu kadar değer veren, senin için, bu ilişki için bu kadar gönülden çabalayan biri olduğunda benim şu anda olduğum gibi olur insan. Birlikte geçen her günümüzün bizi ve bu ilişkiyi bir önceki günden daha ileriye götürdüğünü hissediyorum desem az kalır, net bir şekilde görüyorum artık. Her geçen gün daha iyi tanıyoruz birbirimizi. Uzun ama keyifli bir yol var önümüzde, ardımızda bıraktığımız her kilometrede güzel bir iz kalıyor. Her ikimiz de öğreniyoruz ama en önemlisi iletişim kuruyor ve anlıyoruz. Bana kalbini açışı, gizli saklı bir şey kalmaması aramızda beni öyle mutlu ediyor ki, anı yaşamanın verdiği hazzı anlatamam. Sevilmenin bu kadar güzel olduğunu bilmiyordum ben. Hoşgeldin yüreğime güzel kız... Ne iyi ettin de geldin...

Hiç yorum yok: