22 Mayıs 2010 Cumartesi

Rechargeable Battery

Kendimi tekrar şarj edilebilir bir pil gibi görüyorum çoğu zaman. Üstelik şarj sürem de oldukça kısa. Canım Annem-Babam dışında bu hayatta beni hemen ve ustalıkla şarj edebilen sadece 3 kişi oldu hayatımda. Onlar öyle insanlar ki sadece yanlarında olmam ya da seslerini duymam yetiyor bana. İnanılmaz bir enerjileri var üçünün de, üçü de inanılmaz güleryüzlü, hoşsohbet ve pozitif enerjiye sahip insanlar. Biri sevgili kuzenim Cihat Abim, onu tanıyıp da sevmeyen, hayran kalmayan insan yoktur (Eşi Belgin'in yeri apayrıdır, çok farklı biri o da benim için). İkincisi nasıl bir adam olduğunu şimdi anltmaya başlasam ertesi sabaha kadar susmayacağım, çok farklı bir erkek, adam sevgili Özhan. Üçünsü ise 15 senelik kadim dost, fazlaca ayrı düşmüş olsak da asla vazgeçemediğim sevgili Cem. 31 senelik ömrümde bir 4. çıkmamıştı. Anamdan başka bir kadından alamamıştım tam anlamıyla bu hissi. Taa ki şu yakın zamana kadar. O listeye bir 4. girdi ki öyle böyle değil. Uykusuz, aç, yorgun, sinirli, keyifsiz ne olursam olayım yüzünü, gülüşünü, gözlerini gördüğümde ya da uzaktaysam sesini duyduğumda telefonun diğer ucunda her şey geçiveriyor bir anda ve ben sanki resetlenip tekrar kurulmuş gibi hayatıma kaldığım yerden ama enerji dolu devam ediyorum.

Tam da kadınlara karşı, inancımı ve saygımı kaybetmeye başladığım sırada tıpkı bir yıldırım gibi hayatıma düşen bu kadın beni öyle bir şarj ediyor ki, 1 değil bir kaç gün duramıyorum yerimde, yapamayacağım şeyleri yapıyorum sayesinde. Bir kez daha tecrübe ettim bu akşam ve artık eminim hem bundan hem de çoğu şeyden...

Çok kısa sürede, tam kapasiteyle şarj edilebilen bir pilim ben. Artık 1 kişi daha fazla var hayatımda sığınacak liman olarak, bu sonuncusu, eksik olan, aradığımdı bir ömür, özlediğim, sonunda buldum!

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Hoca, yastığımı, yorganımı, paylaşmam. Bilirsin benİ, maçlarda bana tut denilen adamı bile başkasına tutturmam. Velhasılı kelam ben arkadaşımı da paylaşmam. Bir numara da yetmez bana. Tek olmalıyım. Ya hep ya hep prensibine göre yaşarım. Bu sebeple etrafındakiler artık rahat uyumasınlar...:DDDDDDD

Cenky dedi ki...

Hepsi senin olsun hocam :) Zaten insanlar sağolsunlar sıkılmış olacaklar ki arkadaşlığımdan hayatlarından çıkmam için ellerinden geleni yapıyorlar şu sıralar. Senin gibisi yok be kardeşim.